Shopping cart
0,00 lei

La noi platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat. Serviciul. Acest serviciu peermite oricui sa verifice toate produsele comandate pe site-ul nostrum www.diversi.ro – probabil cel mai mare site de curatenie.

NOU: Serviciul Testeaza inainte de a comanda.
In premiera puteti sa verificati orice produs si sa il testati inainte de a lansa comanda in platforma noastra. Acest serviciu este disponibil in acest moment doar in Bucuresti si Ilfov si este GRATUIT. Pentru mai multe detalii sau informatii va rugam sa ne contactati la telefon: xxx xx xx xx sau pe email la comenzi@diversi.ro

Cum functioneaza serviciul Deschiderea coletului la livrare?

In momentul receptionarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda dar obligatoriu in prezenta curierului.

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp, maxim 30 de zile calendaristice.

In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Cine achita transportul?

In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare” taxele de transport sunt acoperite de catre compania noastra integral.

Cum functioneaza serviciul Testeaza inainte de a comanda?

Ne contatezi pe email sau la telefon si soliciti prezenta unui agent de vanzari care sa aduca toate produsele pe care le doriti sa le testati inainte de a le comanda.
In limita disponibilitatii noastre in cel mai scurt timp posibil un agent de al nostru se va deplasa si va aduce toate produsele solicitate de catre dumneavoastra sub forma de mostra Gratuita.
Acest serviciu este disponibil in acest moment doar pentru Bucuresti si Ilfov.
Chiar daca nu va aflati in aceasta zona faceti o cerere si unul dintre agenti nostri vor analiza si va vor contacta pentru a stabili o intalnire sau nu va putea ajunge.
In anumite cazuri putem trimite mostre gratuite.